Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, September 25, 2014

Pada Suatu Hari #29

Lepas habis kelas, sorang student from last semester datang masuk lab. Dari tadi lagi aku tengok dia terjenguk2 dari next door class.

Rupanya datang nak ucap terima kasih.

Sebab dia rasa paper yang aku ajar last semester dia akan fail. Siap tulis nota dalam kertas jawapan, mitak nak lulus. Huhi.

Dan akhirnya dia memang lulus pun. Lulus sipi2 je la.

Tapi dia tak percaya, dia ingat aku tolong dia. Upgrade the marks and all.

Aku cakap tak la, memang dia dapat lulus pun. Without any help. Aku ingat kertas jawapan dia, nama dia, markah dia, sebab kelas tu tak ramai student. Jadi bole tau and ingat siapa lulus and siapa fail.

Tapi the fact that dia datang jumpa aku, nak say thank you. Melt my heart all the way.

Thanks to you too my student. You definitely made my day.

No comments: