Pengikut

Cari Makan Sikit

Friday, June 22, 2012

Lagu Bulan Ini - Kosong

lagu ni sebenarnya lagu favourite Si Ayah. haha! baru tahu pun masa datang hantar aku last two weeks. lagu ni berkumandang kat radio then Si Emak macam biasa usik-usik manja dengan Si Ayah cakap ini lagu Si Ayah, konon Si Ayah tahu semua benda pasal Najwa Latif ni. then Si Ayah pun mula keluar cerita la sebenarnya Najwa ni hantar lagu Cinta Muka Buku tu kat ayah dia, dia publish dalam Youtube kemudian tetiba jadi famous. haha! aku pun tak tahu menahu dan tak pernah ambil tahu pasal Najwa ni. heh!


hebat jugak ayah saya.

*buatmukabangga*

tapi malangnya aku dah bawak lari broadband, maka Si Ayah dah tak boleh surf pasal retiss kesayangan beliau ini. hihi.

sekian! saya tetap sayang ayah saya. Selamat Hari Ayah duhai Si Ayah saya! dan tak lupa jugak Selamat Hari Ulangtahun kepada Si Emak saya yang kekal muda jelita di saat dapat cucu pertama. hehe!

I love you both from the bottom of my heart. I really do and I always pray for your happiness. both of you are the hearts of my life. <3



Semoga beroleh fikiran yang tenang,
hati yang girang,
dan minda yang lapang
dan diberkati oleh Allah

Amin Ya Rabbalalamin.





tiap-tiap kali dengar lagu ni for the first few days, I cried. weeee! rindu sama Si AyahEmak!

No comments: