Pengikut

Cari Makan Sikit

Saturday, July 23, 2011

Kisah #39 - Hari-Hari Terakhirku

tajuk mesti suspen! hehe. kejap lagi saya akan menyambut ulangtahun kelahiran yang ke suku abad dengan kerja yang belum tetap dengan tesis yang hampir siap dengan paper yang kena buat dengan perasaan yang separa cacat. tsk tsk.

resolusi?

perlu ke asyik nak buat resolusi yang takkan tercapai akalmu? ewah!

tak kira, sebab setahun sekali je jumpa tarikh ni, nak buat jugak. hehe!

*dengan muka penuh semangat macam wakil rakyat nak menang undi*

saya...

mestilah nak kerja bagus! kerja yang mendatangkan imbuhan sama seperti usaha membanting tulang, telinga, jiwa, raga dan perasaan selama bertahun-tahun. atau lebih banyak pun takpe, saya terima dengan hati terbuka sambil terbayang muka-muka pemiutang. huhu!

mestilah nak sihat tubuh badan! kalau boleh dengan rasa tamaknya saya nak jadi slim dan maha ramping. haha. skip!

dan paling penting mestilah nak keberkatan dalam hidup yang sangat terumbang-ambing tika ini, berikan aku petunjuk dan kemudahan Ya Allah. amin.



selamat hari ulangtahun ke doplohlima Cik Ralat aka Cik Siti Sifir.

3 comments:

Don Juan de Markobang said...

meh dtg kuantan..aku blnja mnum...tu pun kalu mu sggup mari la....pape pun..epi besday yg ke 34 biey...tuo doh mu...hahaha

Siti Sifir said...

haha. aku datang nati aku roger ye? chop! ingat janji mum nih. hehehe!

Don Juan de Markobang said...

erkk..ok2..ape2 rojer..kikiki...bile tu?:P