Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, June 9, 2011

Kisah #38 - Abang Zakat

yello!

lama gila dah tak cuba meralatkan diri, sebab bila masuk realiti ralat menyebabkan aku takde masa pun nak curahkan idea-idea lapuk dan luahan-luahan hati nak kasi korang muntah dekat sini. gila busy kan? ceh!

last week ada cerita hot yang berjaya merembeskan air mata turun laju-laju, badan terhenjut-henjut, bunyi sob-sob dan mulut paling kurang pun membebel-bebel. sampai sekolah terus kepala pening, mata sembab dengan muka tak malu pergi mengadu kat kawan-kawan, lelaki pulak tuh.

nak tahu ke sebab apa? haha!

sebab kalah dalam perdebatan semasa interview bersama Abang Zakat dalam usaha meminta bantuan untuk membantu meringankan beban dalam dada mengenai yuran pengajian yang telah tertunggak sekian lama. hampir 6 bulan, maybe?

dan jawapan kejam Abang Zakat yang mengeluarkan fakta bahawa aku tidak pandai menguruskan kewangan sekaligus menyalahkan Encik Johnny yang tiba-tiba muncul dalam hidup aku apabila belum sampai waktunya. ewah! rasa masa tu macam nak juga hentak kaki kuat-kuat sebab dia salahkan Encik Johnny atau perkataan lainnya kekasih-hati-saya-seumur-hidup, memang nak cari gaduh la tuh!

*emo*

maka, sekarang ni aku masih mencari Ayah Gula untuk menanggung perbelanjaan pengajian saya. sila isi borang kat dalam ruangan komen ye. eheh!

No comments: