Pengikut

Cari Makan Sikit

Wednesday, January 5, 2011

Ralat #58 - Sebab-Sebab Kepala Jadi Pening Edisi 2

antara sebab-sebab kenapa anda [baca:aku] pening.

  1. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis!
  2. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit.
  3. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut.
  4. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut dan menggenggam penumbuk.
  5. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut dan menggenggam penumbuk lalu menumbuk lantai.
  6. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut dan menggenggam penumbuk lalu menumbuk lantai macam orang gila.
  7. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut dan menggenggam penumbuk lalu menumbuk lantai macam orang gila sebab dia.
  8. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut dan menggenggam penumbuk lalu menumbuk lantai macam orang gila sebab anda sedar dia tak tak tahu pun anda berkeadaan 1 hingga 7.
  9. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut dan menggenggam penumbuk lalu menumbuk lantai macam orang gila sebab anda sedar dia tak tak tahu pun anda berkeadaan 1 hingga 7 dan dia takkan tahu.
  10. sebab anda [baca:aku] baru lepas menangis sambil menjerit dan buat eksesais mulut dan menggenggam penumbuk lalu menumbuk lantai macam orang gila sebab anda sedar dia tak tak tahu pun anda berkeadaan 1 hingga 7 dan dia takkan tahu sebab dia taknak ambik tahu.
sekian.


Yang Mentulis,

-anda [baca:aku]-

No comments: