Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, January 11, 2011

Pada Suatu Hari #16 - Siti Sifir

a - hello.

b - ya, hello. nak cakap dengan siapa?

a - awak lah.

b - err. awak ni siapa? datang dari mana?

a - saya orang lah wak. datang dari bumi lah. awak siapa nama?

b - err. saya? nama awak siapa? siapa bagi nombor ni kat awak?

a - saya Rezaria. kawan saya yang bagi nombor ni kat saya.

b - siapa nama kawan awak tu? macamana dia tahu nombor saya?

a - tak boleh lah bagitahu wak. dia kata awak silap sms dia hari tu.

b - oh. eh?

a - siapa nama awak?

b - saya? Siti.

a - oh. Siti apa wak?

b - Siti Sifir.

a - ...


sedikit sebanyak yang boleh aku ceritakan daripada dialog yang berlaku antara aku dan Encik Rezaria [taktahu siapa], dan terputus sebab mungkin kredit beliau dah habis. 





lepas kejadian ni, beliau takde buat panggilan hangit lagi sebab aku dah jual nombor beliau di Mukabuku.
ops! my bad.^^

No comments: