Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, December 5, 2010

Petua #2 - Nak Dapat Bibir Macam Justin Bieber?


tahun lepas aku ada baca.

'Petua untuk bibir merah semulajadi adalah dengan menyapu mentega atau majerin pada bibir sebelum tidur setiap hari. 

sekian.'


takde pun dia sebut Justin tu, saja je nak mark up. ceh!

makanya nak jadikan cerita, aku pun ikut sama buat petua di atas. konon-konon nak bangun pagi esok dan hari-hari seterusnya feeling cun la. bibir merah dan merekah bak delima.

2 malam aku try. last-last bibir aku jadi kering. jem! dah tak berjaya dapat bibir merah berseri, apatah lagi bibir macam Justin Bibir. tsk tsk.

tapi apapun, korang digalakkan untuk mencuba. tak dapat jadi macam Justin Bieber di atas, jadi macam yang dekat bawah ni pun boleh. ^^

selamat mencuba!


No comments: