Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, December 19, 2010

Kisah #30 - Semalam Hari Sabtu

pembuka acara.

ke wedding reception kawan sekolah lama.

bersama-sama Si Bestie yang konon single tanpa hubbynya.

dan ditemani oleh Si Dua yang berjaya dikidnap oleh saya.

berjumpa kawan-kawan lama dan update berita sehabis daya.

tahniah buat pengantin baru ya?

semoga kekal bersama sentiasa hendaknya.


petang.

terus bergerak ke tempat seterusnya.

yakni ladies room untuk bertukar pakaian dan rupa.

dari sopan kepada kasual demi menjaga etika semata.

ini semua Si Bestie punya angkara.

entah datang dari mana, aku ikutkan sahaja.

begitu juga Si Dua yang menjadi pemandu setia.

mintak maaf ya, memenatkan kamu saja.


malam nya.

bergerak menuju Burger King idaman Si Dua.

mencuba makan Whooper Jr.

sebab ini adalah first time saya.

takkan terus nak makan double Whooper macam Si Dua.

nanti terkenyang dan teroverdose pula.


penutup.

pulang ke rumah dan seperti biasa.

terus bertukar status menjadi penunggu setia.

rumah saya yang sentiasa kosong tanpa penghuninya.

saya sedih, mana kamu semua?

selalu hilang dan tinggal dengan anak-anak sahaja.




sob sob.

No comments: