Pengikut

Cari Makan Sikit

Friday, December 24, 2010

Edisi Balik Kampung #7 - Cuti - Cuti Malaysia

esok cuti Krismas dan aku balik kampung.

celebrate!

bukan celebrate Krismas, tapi celebrate ulang tahun 'naik rumah'.

dah setahun tinggal kat kawasan kejiranan baru.

sampai sekarang aku tak bermasyarakat dengan mana-mana jiran pun.

tak sempat nak kenal, cuti dah habis.

balik lagi sekali, dah hilang ingatan.

eh, boleh ke begitu?

cuti bukan lama pun.

sebulan bukan. seminggu pun bukan.


tapi perangai macam nak balik setahun.

macam start cuti semester, padahal baru daftar semester kelmarin.

apa nak jadi ni?

anyway, doakan aku selamat pergi dan balik ye.

turut serta adalah Encik Johnny, Si Dua dan Si Dua-Dua.

bolehlah tidur je kat belakang. eheh. ^^

kalian pun sila jaga diri, hiasi peribadi ye.

selamat hari natal pada yang menyambut!
sekian.





by the way, apa resolusi 2011 kalian?

No comments: