Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, October 19, 2010

Aku Jawab Tag

Tag daripada bakal kakak ipar. takde benda nak update. jawab tag pun jadi lah. ye tak?


1. Apakah benda dalam hidup paling penting dalam hidup anda?.
Nyawa. eceh.

2. Benda yang terakhir anda beli menggunakan duit anda sendiri?.
aiskrim vanilla.

3. Dimanakah tempat anda melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan idaman anda?.
belum nak kahwin. tema mungkin simple but nice. eceh lagi.

4. Adakah ada sedang bercinta sekarang?.
aku sedang ingin bercinta.

5. Berapa lama anda akan mencintai kekasih anda?
kalau jadi hubby, lama lah. kalau tak jadi hubby, tunggu sampai aku jumpa hubby. hahah.

6. Novel/Buku/Majalah terakhir yang anda beli?
berzaman dah. hilang ingatan.
7. Di manakah anda selalu berjumpa kekasih/suami anda?
di dalam tidur. hahah.

8. Apakah nama penuh anda?
Cik Ralat anak kepada Si Ayah.

9. Antara mak and ayah mana yang anda lebih mesra.
dengan Si Emak mesra pesen lain. dengan Si Ayah mesra pesen lain. yang penting, mesraaaa.

10. Namakan orang yang betul-betul anda jumpa dalam hidup anda?
tak paham soalan. tsk tsk.

11. Adakah anda basuh baju anda sendiri!.
ya. sendirian berhad sambil berdiri.

12. Dimanakah tempat yang betul-betul anda ingin pergi?
entah. dulu-dulu macam berlagak nak pergi Paris. sekarang macam gilakan Korea pulak. esok-esok tak tahu lah.

13. Pililh satu, peluk atau cium?.
atau.

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?.
-dalam belog aku, aku panggil dia Si Dua-dua.
-sebab dia tunang Si Dua
-otomatik dia akan jadi ahli keluarga terbaru aku. 

15. 5 benda yang ada sayang dalam hidup anda?
- nyawa, anggota tubuh badan, part by part kecuali lemak. ini boleh kira benda ke? ceh!
- Encik Johnny
- Cik Lappy
- segala jenis handphone yang beli pakai duit sendiri berserta dengan sim card nya sekali
- my Mr. Magoo

16. 5 lagu yang selalu anda dengar?
selalu berubah-ubah ikut carta Hitz.fm.

17. Bilakah tarikh lahir anda? Dan dimanakah anda menyambutnya tahun lepas?
akhir bulan Juli. tahun lepas ye? mintak maaf, lupa.

18. 5 orang blogger yang anda mahu tag? (click to the name)
e- siapa-siapa je lah yang ada lebih masa.

19: Cerita sedikit tentang blogger pertama yang anda tag?
beliau ketua rumah saya!

2 comments:

Fira Al said...

aku amek ye... tQ ^_^
lenkali klu ada tag, jgn sgan nm aku wajib dsebut sbb aku mmg rjin bt bnd alah ni...hehehe

Si Ralat said...

haha~ oke! noted~