Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, July 18, 2010

Pada Suatu Hari #14 - Update

'hello. buat apa, tadi tak angkat?'

'baru sudah mandi. kenapa?'

'tak, saja nak tanya. nak tukar minyak hitam, macamana?'

'pergi beli minyak hitam dengan oil filter, lepas tu suruh dia pasang la'

'ok'

'lama tak telefon?'

'tu la. handset rosak, pakai satu nombor je. em, macamana Si Lima?'

'dah elok sikit. cuma selalu pergi klinik cuci luka tu. Si Empat ada sms?'

'takde pulak. kenapa? dah ok ke dia?'

'ok la sikit. takde lah marah-marah macam haritu'

'dia buat apa sekarang?'

'tak kerja, duduk kat rumah macam tu je la'

'oh, ok la tu. Tok Wan pulak balik bila?'

'tunggu raya la kot'

'oo. so, dah takde benda nak pening-pening'

'ok la, dah boleh tidur malam. Si Satu pulak, pinjaman kereta tak lulus. banyak sangat dah dia pinjam'

'lepas tu?'

'mintak tolong Si Dua la, jadi guarantor'

'oh, nanti ok la tu'

'ha'ah. ok la, nak semayang pulak ni'

'ok, assalamualaikum'

'waalaikummussalam'




mode ; rindu Si Ayah dan Orang Kampung!

No comments: