Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, July 27, 2010

Adakah Aku Sedang Bermimpi #2

apa maksud kalau mimpi kuku patah? isk.

semalam aku mimpi kuku jari kaki patah, sebab dah keras sangat, macam kuku orang tua. lepas tu, patah dengan ada sound effect lagi.

kuku jari tangan pun ada jugak. tak patah, tapi tercabut. bila aku pegang je, terus tercabut. macam sarung.

tapi ada satu lagi lapisan bawah kuku yang tercabut tu. lapisan tu hampir sama macam kuku asal, cuma lagi jernih dan macam tak keras sangat.

tsk tsk.

gara-gara demam la ni. mimpi bukan-bukan.

No comments: