Pengikut

Cari Makan Sikit

Friday, June 4, 2010

Ralat #45 - Mereng

hari ni aku bersiap-siap dengan lebih kemas dan teruja memandangkan aku akan menjalankan misi pertama solo aku untuk membawa Encik Johnny ke Serdang dengan tujuan untuk menganalisis sampel yang telah siap aku sediakan semalam.

sekurang-kurangnya lepas aku analyze sample ni, kalau dapat result yang mengagumkan alam maya, boleh la aku teruskan kaedah terbaru aku ni. ceh.

maka, aku sms la kepada tuan-penjaga-alat-analisis-sample aku tuh.

'salam, saya Cik Ralat student Si Cekgu. ada dekat lab tak dalam jam 1145? saya nak hantar sampel'

dengan penuh saspen sebab aku tengah beria-ia mengingat jalan ke sana tanpa gunakan tol dan excited sebab misi pertama membawa Encik Johnny berjalan-jalan ke daerah seberang secara berseorangan.

2 minit kemudian, dapat sms balasan.

'saya dah 6 bulan berhenti kerja dari lab'




maka, aku terus bertukar jadi mereng hari ni. dem~

6 comments:

zOuL_iMMe said...

hohoho....
malang betul..

Encik Johnny mesti gelak.

Si Ralat said...

haha. tatau la pulak~ tak dapat dikenalpasti..

Yusaini Skullkrusher said...

?.. last2 wat per?

Si Ralat said...

tatau. masih stuck~

*sad*

Dingh said...

Uncle in the house.. :)

Si Ralat said...

hello uncle~