Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, May 11, 2010

Ralat #42 - Manusia Biasa

saya tak sms pun Si Emak macam biasa, bila tiba Hari Ibu. bukan terlupa, bukan juga sengaja. tapi rasa macam, seribu satu macam. tak pun tak rasa apa-apa.

sebab nya, baru hari ni alarm handset berbunyi menandakan Hari Ibu adalah jatuh pada esok hari. [mengikut ramalan aku la tuh] tsk tsk.

maaf bu, anak mu ini terlambat lagi.

walaupun sebenarnya semalam dah wish kat blog, tapi macam la Si Emak tahu aku ada blog. tu pun aku wish sebab tengok Si Ketua Rumah wish. lepas tu siap pergi cari lirik lagu Yusoff Islam tu.

*buat muka innocent*


saya manusia biasa, sering terlupa!

No comments: