Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, April 11, 2010

Ralat #40 - Sakit

semalam.

akibat eksaited dengan lagu Satisfaction, maka aku pun pasang lagu tu kuat-kuat dalam bilik, sorang-sorang aku terkinja-kinja dalam bilik gelap. konon-konon macam bersenam lah sambil menari. eceh. sambil juga kurangkan gegem di badan.

ceh, baru nak bersenam sekali dalam 3 bulan.

akibat yang aku terima adalah, otot-otot di betis aku meregang [betul ke ayat ni], rasa stress dan buat aku sakit nak berjalan. nasib baik dekat betis, bukan dekat peha.

kalau tak, mesti aku dah berjalan macam orang utan!

No comments: