Pengikut

Cari Makan Sikit

Monday, April 19, 2010

Mari Membeli Kereta #9 - Misi Dibatalkan

when i was on my way, to my hometown - accompanying Si Dua to sign the documents for financial loan stuff, i got this phone call.

'hello'

'ya. ada apa?'

'tadi ayah owner kereta idaman talipon. dia kata tak jadi jual kereta tu'

'haaa?'

'dia kata loan dia sangkut dengan Bank Rakyat, jadi dia tak boleh nak jual'

'hmm'

'dia tak berani nak talipon. sebab tu suruh ayah dia talipon'

'emm. dah lama ke dia tau?'

'sama masa awak buat loan jugak. tapi dia punya tak lulus'

'hmm'

'awak ok ke?'

'emm'

'kesian awak'

'hmm. takpe. nanti saya talipon ayah, tanya'

'ok'





and deep down in my heart i hope that was just a fucking joke!


but indeed, it is true.

fakfakfak.



to be continued

4 comments:

penulis tidak glemer said...

bli krete br je la bb..skg kete pn da murah.zero downpayment lg..ngee

Si Ralat said...

haa. DP zero, bulanan sakit beb. aku mana kerja lagi. cuma gila nak kereta je. hahah. boleh begitu?

apa pasal blog kau? takleh baca pun.

penulis tidak glemer said...

aik?xle bace ke?org lain leh je bc..

Si Ralat said...

bukan tak boleh baca, tak boleh nak link. sila rujuk sebelah kiri. hehe.