Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, April 13, 2010

Mari Membeli Kereta #9 - Duit Hangus

'tadi pak sedara bagitahu, kena bayar lagi 2 riban untuk tukar nama, insurans'

'haa. 2 riban?'

'tukar nama, insurans, gear, enjin'

'haa. enjin pun kena bayar?'

'tak tahu lah. bukan tahu sangat'

'gear pun kena bayar? tak paham'

'tak paham apa nya. kena bayar la nak tukar nama semua tu'

'yelah. kenapa kena bayar enjin, gear. kita beli baru ke'

'ha, tu lah kata. kena bayar semua la tukar nama'

'isk. tak paham'

'tak paham. tak paham. kena bayar semua la'

'tahu. tapi ingatkan takde lah sampai 2 riban'

'kan dah bagitahu dulu, kena sediakan duit lebih'

'tsk tsk. baiklah'

'tu la duit hangus nama dia. kena bayar orang tu nak buat kerja lagi'

'huhu. ya. baiklah'




ini adalah perbualan Si Ayah dan Si Tiga, yakni aku.

duh! banyak jugak keluar duit.

*muka berkerut*

No comments: