Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, April 29, 2010

Kompleks #30 - Masalah

tidak punya idea untuk menulis, meralat dan mengkomplekskan kalian lagi di sini. sumber ilham aku semuanya sudah berkurangan.

adakah ini bermaksud aku sudah tidak ralat lagi? ceh.

masih.

tapi sekarang tidak ada apa-apa untuk aku luahkan kat sini. hidup aku berjalan lancar seperti aku nak.

eh, yeke? mustahil. banyak lagi benda aku nak, tapi tak dapat.

tapi buat masa sekarang, kereta idaman sudah dalam genggaman. bekas kekasih hati sudah tidak berupaya meninggalkan parut lagi. Si Cekgu juga sudah jarang-jarang meninggikan suara. skandal juga sudah tidak dengar khabar berita.

so, i am on my own now.

nak taknak, aku cipta bahagia sendiri. ceh.

but, better takde masalah daripada ada kan? in fact, some people says that, takde masalah tu adalah salah satu daripada masalah. dem!



oh, ya. mungkin ada sedikit masalah dengan lab, research, experiment and so on. but, i'll figure it out later.

eh, juga mungkin akan punya masalah kewangan kalau tidak membahagi duit dengan sekata. dem!

No comments: