Pengikut

Cari Makan Sikit

Monday, March 8, 2010

Saya Mahu Jadi Rajin

hari ni berjaya menjejakkan kaki ke lab. tepat 10 menit sebelum matahari betul-betul menegak.

duduk-duduk sekejap. godek apa-apa yang perlu.

tiba-tiba je, Si Foreigner and Si Rajin bangun. dua-dua duduk kiri kanan aku. bangun dan kemas-kemas barang.

hairan.

'pergi mana?' Si Foreigner dengan accent Algeria nya bertanya pada Si Rajin.

'home' jawab Si Rajin dengan cool.

aku. 'erk, dah lama ke sampai?'

tengok jam.

aku baru je sampai. dia dah nak balik. pukul berapa agak dia datang eh?

adoi. macamana mahu rajin jugak ni.

nasib baik Si Foreigner datang balik bawak nescafe panas. bukan balik jugak. kalau tak, haru lah.

aku tak suka datang lab dan takde orang. it let me go down down down.

ceh. alasan.

No comments: