Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, March 16, 2010

Pada Suatu Hari #7 - Definisi Skandel

'u, skandel tu apa?'

'emm, entah. kenapa?'

'u pernah tengok cerita Rempit tak?'

'tak, kenapa?'

'ala, tak tengok ke?'

'ha, dah tu apsal?'

'ala, tak pe lah'

'cerita yang Farid Kamil tu ke. yang dia mati last sekali tu ek?'

'ha'ah. yang tu lah'

'yang Aqasha berlakon jugak tu ke?'

'yup, yang tu lah'

'dah tuh, apasal?'

'takde ah. kan dalam cerita tu, Aqasha dengan Julia Hana tu jadik skandel?'

'eh, yeke. ai taktau la pulak. dah tu kenapa?'

'tah ah, I rasa macam tu la kalau jadi skandel. geli do'

'haha. pulak. dah tu u nak jadi apa, kalau bukan skandel?'

'skondol. hahah'

'ceh, tak comel langsung kot. hahah'

skondol?

ada ke patut.

aku pun hilang selera.

objection!

2 comments:

Anonymous said...

ceh... cam kenal je conversation nie.....

Si Ralat said...

ceh. ni siapa? hahah.

*buat-buat tak kenal*