Pengikut

Cari Makan Sikit

Friday, March 12, 2010

Pada Suatu Hari #6 - Mr.Magoo

pada suatu hari..


'saya punya skandel macam tu macam ni pom pang pom pang'

dia angguk-angguk.

'lepas tu yang tu pulak kan. saya cakap camni dia kata camtu. bla bla bla. haha'

dia ikut gelak sama.

'yang lagi sorang tu lagi la. entah ape ape. mengarut-ngarut. pot pet pot pet'

dia buat muka.


senyap.

diam.


'ala, awak citer awak punya skandel, saya pun nak citer jugak saya punye skandel'

'apedie?'

'semalam dia mesej. cakap rindu saya.'

aku angguk-angguk.

'tadi dia called. nak balik dengan saya. haha'

aku gelak sama.

'petang dia called lagi. ajak jumpa'

aku buat muka.

'awak jawab ape?'

'saya kata saya busy. tak boleh jumpa dia'

dalam hati - ya, sebab awak datang jumpa saya!

*sarcastic face*

2 comments:

Pise said...

cite ape ni biey?..hehehe

Si Ralat said...

ceritera kisah cinta terhalang. mekasih. haha