Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, March 7, 2010

Outing

baru balik dari berdating dengan Cik Kaunselor beberapa jam lepas.

makan - pizza. perut kenyang.

bergosip - update cerita terbaru. Si Cekgu.

tengok wayang - Solomon Kane. tidak berapa menarik minat saya.

shopping - barang yang perlu sahaja. berjimat!

perut penuh dengan air, balik rumah terbungkam atas katil.

penat.

mentalipon Mr.Magoo sekejap. sebab tadi dia kata dia datang, tapi dah balik sebab saya dalam wayang.

tu lah. siapa suruh datang taknak bagi hint. padan muka.

oh ya, kami masih berkawan. tidak ada apa-apa masalah kepada emosi dan jiwa pada setakat ini.

aku masih bahagia.

bersendirian.

dan aku ingin kekal begitu buat sementara waktu.

bukan apa, seronok kalau status single ni. kau boleh mingle dengan semua orang, yang berkenaan sahaja lah. tapi really best. tak perlu nak jaga hati siapa-siapa.

so, setakat ni aku kawan je dengan siapa-siapa pun.

taknak terikat.

skandel pun skandel la. tak jadi masalah. as long as langkah kaki aku tak disekat.

tunggu aku punya kereta yang-tak-berapa idaman menjadi hak milik kekal je, lepas tu memang aku rasa aku dah berjaya satu langkah dalam hidup sendirian berhad tanpa pertolongan orang lain.

ceh. bongkak sekejap.

alamak, perut sakit. minum air bergas banyak. tsk tsk.

No comments: