Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, February 21, 2010

Saya Dah Pulang #3

baru balik dari jalan-jalan bersama hosmet. ahli yang mengikuti rombongan Cik Kiah pada malam ni adalah Si Ketua Rumah -yang dipaksa bangun tidur, Si Gagah - sebagai pemandu, Si Beyonceet - sebagai Bank Bergerak dan aku - yang mengeluarkan idea ni.

aku berjaya beli dress yang dah lama aku idamkan. satu colourful dan satu plain. Si Gagah pulak berjaya beli laptop bag dan juga black dress.

sangat happy bila susah hati dan pergi buang duit. hahah.

sepatutnya kena simpan duit mulai sekarang untuk kereta idaman.

tadi Si Ayah call lagi, saja nak dengar suara orang menangis katanya. cet. malu sekejap pada ayah sendiri.

kemudian secara automatiknya aku khabarkan la berita kehilangan Mr.Magoo. macam biasa, as happy-go-lucky person, Si Ayah selamba je cakap suruh aku habis study dulu. dia tak tahu anak dia ni dah ada plan lain.

wink wink.

sebab aku dah plan nak ada skandel balik.

sila-sila, siapa yang rasa berkelayakan itu. mari mencuba. hahah.

tapi first of all, aku memang nak habiskan belajar dengan gemilang dan meninggalkan Si Cekgu. itu aim utama sekarang.

i will try like hell.

No comments: