Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, February 28, 2010

Kompleks #15 - Stalker!

hari ni adalah sangat boring gila nak mati.

tapi oleh sebab aku bukak mata lambat, maka hari terasa berlalu cepat. ceh.

semalam aku terlambat dalam operasi Mari Mencari Bantal. makanya waktu pagi pun aku tak perasan.

actually mungkin aku seperti menunggu seseorang.

tak tahu kenapa, aku mesti nak tunggu. saja-saja mungkin.

tapi aku rasa macam dah tak dapat nak berjalan seperti biasa rutin harian kami - iaitu saling buzz membuzz bergilir-gilir mengikut urutan. disebabkan oleh peristiwa semalam. cewah.

dia kata aku stalker!

haiyah.

saya adalah bukan stalker. saya cuma punya kuriusiti yang tinggi. itu pasal la saya boleh dapat tahu semua perkara. lagi satu, sebab saya bijak. hahaha.

ok, sekarang kita berbicara tentang my-candidate-for-my-new-list-of-scandal, in case la kalau kamu orang tidak faham atau tidak mahu faham apa yang sedang saya bicarakan ini. ceh. bunyik macam official saja. saya adalah tidak kisah pun. cuma hanya ingin berbicara.

sebab saya sudah lama tidak melakukan aksi Buta-Tarikh.

tapi semalam saya pergi berlatih lagi sekali aksi tersebut. ya, dengan dia. kita panggil saja dia Encik Stalk. haha.

dan kalau mengikut pengalaman yang lepas-lepas, aksi saya pada kali ini adalah gagal. maka sebab tu saya agak miserable, walaupun pada hakikat sebenarnya kami tidak lah mencapai tahap berkasih-kasihan.

namun aksi ini sedikit sebanyak memberi impak kepada saya punya communication skills - masih berada di tahap average. err. atau pun lemah, mungkin.

saya tak suka.

and again, i am not a stalker.

saya cuma kurius.

boo-wekk.

No comments: