Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, January 5, 2010

Kompleks #13 - Alasan Taknak Buat Kerja

sekarang aku kat lab.

dan kalian pasti faham bukan. aku kat lab dan update blog banyak kali, means aku tak berapa nak punya kerja.

ya, betul!

dan suasana agak sunyi.

hanya Si Ibu Mengandung yang dah tak mengandung je ada dalam lab, and of course la Si Rajin dan Ahli-Ahli Lab Dalaman.

Cik Kaunselor dah takda. sob sob.

actually, I kinda miss having her around.

yelah, dia kan my kaunselor tak rasmi. ceh. aku pulak kan banyak benda yang selalu bermain-main dalam kepala otak aku ni yang perlukan sepasang telinga untuk mendengar dan sepasang bibir untuk mengolah balik.

Si Ibu yang-dah-tak Mengandung pun ada. tapi beliau kan sudah dewasa sebab dah kahwin and dah ada baby pulak, gaya hidup agak sudah lain macam.

Si Pembantu Tidak Rasmi pun sama. jugak dah jadi bini orang.

yang tinggal hanya lah Si Cekgu.

erk. tapi perlu ke aku berkawan dengan beliau.

no way, never!

No comments: