Pengikut

Cari Makan Sikit

Friday, January 1, 2010

Kompleks #12 - Nak Ke Tak Nak Ke

okay.

aku ada masalah. besar punya! hahah.

hati terasa membuak-buak perasaan ingin balik kampung. kangen sama Si Orang Kampung. juga ingin duduk dalam Si Rumah Baru.

tapi aku takut nak balik naik bas. sebab bas Sani Ekspress yang aku selalu naik tu kan baru je menjadi 'famous amos' dalam sejarah kemalangan bas negara.

maka nya, aku telah mengajak Mr.Magoo untuk menemani aku dalam minda separuh sedar. dan surely he will agreed.

tapi aku rasa macam sangat nervous. satu badan rasa takut semacam je ni.

kalau ikutkan, hari ni la kami [erk, kami?] patut bertolak. tapi.. hmm..

sangat takut maa. dan juga sangat ingin balik. nak minta semangat daripada Orang Kampung.

well folks, how do we solve this problem?

No comments: