Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, November 19, 2009

Tahniah Si Enam!

congrates to my dear sista, Si Enam yang sangat bermasalah dalam menghadapi Ujian Kanak-Kanak Kecil baru-baru ni sebab dapat jugak even not fullhouse, tapi i`m proud of you ok?

lepas tu dengan muka tak tahu malu pulak, dia duk sms mintak hadiah. forward kat semua orang pulak tu.

aku, Si Dua and aku sure Si Satu pun dapat jugak.

Si Dua balas - bagi 4 ringgan je. sebab dapat 4 je kot. ahahah.

aku - aku kata aku akan bagi hadiah kalau dia dapat masuk sekolah asrama penuh. alasan baik punya ni.

Si Satu - aku belum update lagi dengan beliau.

tapi lepas Maghrib tadi, Si Enam sms lagi.

dah la guna nombor Si Ayah. buat aku saspen je.

kali ni dia nak telefon berkamera.

ceh. banyak cantik.

katanya lagi kalau nak bagi duit pun takpe, nak bagi 2 2 telefon berkamera dan duit lagi lah takpe.

hamboi. demand pulak aih.

terus aku balas.

'ok, bagi 5 rinngit je.'

terus senyap. hahah.

apa pun tahniah la ye dik. aku tak sangka dia dapat lebih dari 3 kalau ikutkan sikap malas membaca tu.

tapi mungkin sebab memang baka geliga kot.

*gelak dengan muka perasan*

No comments: