Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, October 20, 2009

Saya Saspen #3

kelmarin Si Ayah dah call aku.

nada suara terus tinggi. pitching memang kena tepat masuk anak telinga.

gerun. tsk tsk.

'pasal apa salah isi borang?'

'hehe. tertinggal BINTI'

'la, kan dalam borang tu dah bagitahu. tak boleh tinggal'

'hehe. biasa buat boleh je. sebab memang biasa taruk nama macam tu je dalam mana-mana borang'

'mana boleh ikut biasa-biasa'

'hehe. mana tau'

'ish'

'ok, nanti pos la kat rumah'

'ok'

so, dengan pertolongan Si Ketua Rumah, tadi Cik Borang dah selamat landing atas laptop aku, dan aku telah merajinkan diri untuk terus pos laju ke kampung halaman pada hari ni jugak.

kerajinan aku tu terbawak-bawak menyebabkan aku menjejakkan kaki ke lab pada jam lebih kurang 1543. heheh.

rajin tak aku?

sila puji aku sekarang.

4 comments:

HeroAjil ^ HeroinUsj said...

hehehe...kena marah jugak eh...takpe2 nnti marah balik si dua...hihihi...takpun suh dia belanja satay....

erk sedap nya satay..

Si Ralat said...

hahah. takpe.. dapat kepok lekor pon dah puas hati ini. =)

cik ani said...

nak puji, kamu rajin..

Si Ralat said...

kalau macam ni dah rajin, cik ani super duper rajin la. huhu.