Pengikut

Cari Makan Sikit

Friday, October 16, 2009

Saya Saspen #2

berkenaan dengan post aku sebelum ni.

ceh, ayat gila skema lak.

sebenarnya ada sedikit ralat berlaku dalam borang perjanjian aku tu.

ralat. ralat. ralat.

amik kau.

padan muka aku.

sebab ralat yang kecil tu, aku dah terlambat dapat biasiswa. mungkin akan tertangguh selama lagi 2 bulan?

tsk tsk.

mahu makan apa 2 bulan tanpa wang elaun pun masuk.

nak tahu apa salah aku?

aku tertinggal BINTI.

sepatutnya aku isi macam ni ; Si Ralat BINTI Si Ayah.

tapi aku buat Si Ralat Si Ayah.

so ada minor mistake kat situ. tapi akibatnya besar ya amat.

maka nya borang perjanjian aku tak boleh nak diuruskan lagi.

dan sekarang aku hanya menanti borang tu datang balik pada aku sebelum aku bawak pergi jumpa Si Ayah selaku penjamin 1 dan penjamin 2, iaitu orang kampung.

berdasarkan pengalaman aku jadi anak ayah, nescaya aku akan dimarahi oleh Si Ayah. tsk tsk.

sebab tu sampai sekarang berita ni belum sampai ke pengetahuan beliau. hehe.

2 comments:

HeroAjil ^ HeroinUsj said...

ayok..tak tau...nnti ade org kena marah dgn abu dia..hehehe

hopefully cepat la settle kan..tak pun loan la ngn si dua dulu..hehehehe


~~C!k Heroin

Si Ralat said...

haha. akak. ayah dah tahu. mesti si dua yang bagitau ni. sebab dia balik rumah kan. ish.

nak mintak loan dengan semua orang. hahaha. gelak jahat.