Pengikut

Cari Makan Sikit

Wednesday, October 28, 2009

Ralat #14

elaun dah masuk. tapi takde rasa seronok dan tak beria nak buat lompat bintang pun.

sebab tidak equal dengan kira-kira yang aku buat.

elaun hanya masuk untuk 1 bulan. walaupun aku menunggu untuk 3 bulan.

lagi 2 bulan lesap entah ke mana.

kalau nak argue dengan Si Cekgu pun, mesti beliau akan keluarkan fakta-fakta yang sebenarnya adalah aurta untuk tidak melayan tuntutan aku.

sigh.

cukup sebenarnya elaun yang aku dapat ni untuk hidup sebulan, tapi rasa macam ditindas.

ketidakadilan telah berlaku terhadap saya!

caitt.

jadi hari ni saya tidak dapat hadir ke lab dengan alasan mogok kecil-kecilan.

No comments: