Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, October 22, 2009

Kisah #3

tadi pagi aku berjaya jugak buat akaun Bank Bermasalah tu selepas seminggu terhalang dengan pelbagai cabaran dan dugaan. cewah.

harap-harap hujung bulan ni, wang kat dalam tu akan berganda lah hendaknya.

tadi petang pulak aku berjaya present paper lama aku dalam conference tu. soalan pun simple je dan boleh aku agak dah. ceh, berlagak la pulak.

tadi malam pulak, jumpa Si Dua. dapat kepok lekor dan separuh baju raya. hahah. [aku tertinggal kain baju kurung kat rumah, baju nya aku bawak balik ke taman tropika.]

update cerita dari orang kampung. apa dah jadi kepada orang tu. apa dah jadi pada rumah ni. apa dah jadi pada kampung tu. ewah, macam ADUN la pulak. padahal baru je sebulan balik dari kampung. ceh.

lagi sebulan balik lagi. raya haji la pulak. best-best.

esok nak pergi usyar tiket raya. heheh.

No comments: