Pengikut

Cari Makan Sikit

Saturday, October 3, 2009

Kompleks #4

rasa macam kena betulkan balik aturan hidup aku ni.

selalu la macam tu.

bila aku balik kampung, aku akan terikut-ikut aturan hidup kat kampung.

tapi bertahan 2 3 hari je la.

lepas tu aku sesuaikan diri macam gaya orang duduk kat taman tropika pulak.

sebab tu aku punya prestasi selalu tidak konsisten.

kadang-kadang aku ok.

kadang-kadang tak ok.

entahlah.

masih jugak tak faham.

susah lah aku nanti kalau time dah kerja.

No comments: