Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, September 3, 2009

Mari Menanti

hari ini aku berjaya pergi jumpa lembaga dan matikan setem. lepas tu aku terus pos laju benda alah tu. wah. sangat lega rasanya.

pastu lagi, aku pergi depositkan cek yang aku dapat semalam. cek tu la yang aku membantu aku untuk hidup dalam 2 atau 3 bulan yang akan datang. entah cukup ke tidak. rasa macam nak kena cari Ayah Gula je. hahah.

sebab semalam bila aku bertanyakan status elaun aku pada Si Cekgu, beliau dengan selambanya cakap yang aku minta lanjutan dari bulan Jun ke Ogos.

ah, pandai lah.

aku mintak dari bulan Julai ke September. kiranya ada lagi 2 bulan untuk dia menanggung aku. tapi aku akan bayar balik bila saja aku dapat biasiswa tu. automatik kena potong. ingatkan terus dapat menabung. huhu.

cuma apa yang perlu aku buat sekarang adalah menanti, menanti dan menanti.

sigh.

No comments: