Pengikut

Cari Makan Sikit

Monday, September 14, 2009

Kisah #2

bangun pagi. tapi tak lah pagi sangat.

masuk bilik air.

aik, baldi hilang.

'ayaq tadak' jerit Si Ketua Rumah.

aiseh. aku dah tak tahan ni.

'pastu camana?'

'mandi kat kolej'

'bila? sekarang ke?'

'a`ah'

'nak ikut'

'jom'

maka, berkemas-kemas lah kami dengan muka sangat-baru-bangun-tidur ke kolej berhampiran.

selesai mandi manda, Si Ketua Rumah terus hantar aku ke lab sebab one way.

masuk lab.

aish. takda orang pun. konfuse-konfuse.

Cik Kaunselor takda. Si Rajin pun takda. Si Foreigner je ada.

hari ni kan ada meeting.

kenapa dorang tak datang. adakah mereka tidak segabra aku? aku je ke gabra? sebab tak punya new result yang bagus.

omaigod.

maka, hari ni saya beramas mesra dengan Si Foreigner. Cik Kaunselor, sila jeles sekarang.

petang nanti aku akan jumpa Si Besfren. dah lama tak jumpa. nak gosip-gosip. bukak cerita lama.

semalam dia call aku.

'esok lah kita jumpa'

'ok. kat mana?'

'ajak lah bf ko datang sekali'

'aku dah single. hahahaha'

'ceh. aku tak sempat tau dengan sapa ko kapel pon. dah clash? ish'

'hahaha. ada lah dulu aku cerita'

'oh, dengan enche bla bla bla tu ek'

'ye saya. dia lah orang nya'

'nape putus?'

'mak aku tak kasi. hahaha'

'ok lah jumpa esok. cerita panjang'

'haha. ok'

so, hari ni aku rasa aku sangat bergaya untuk ke lab sebab aku berpakaian untuk outing.

tapi malas nak pergi progress meeting.

sigh.

No comments: