Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, September 6, 2009

Hari Bersama Hosmet #2

aku baru pulang ke pangkal jalan ni.

keluar pukul 2.30 petang. tengok wayang. habis duit. nasib baik puasa. jimat makanan ringan dalam wayang.

o, I Love You, Beth Cooper. patut tukar dengan Mr.Magoo. eh, tak patut.

sampai rumah 2.30 pagi.

oppss.

penat la.

bukak puasa pun kat McD je. walaupun sebenarnya mengidam nasi berhidang.

hari ni konon-konon macam spesel sikit pasal Si Beyonceet pun datang join aktiviti bukak puasa. beliau la yang mencadangkan untuk ke uptown dan menghabiskan wang ringgan pulak.

sudahnya, aku dan Si Ketua Rumah berjaya membeli kemeja kotak-kotak. tu je. betul. aku tak beli bendalah lain.

banyak mengusyar aje. sampai sakit pinggang.

rancangnya nak pakai baju kotak-kotak masa buat Lawatan Sambil Belajar ke Genting Highlands dengan hosmet kesayangan. ada kaitan ke? entah lah aku.

lepas tu lepak-lepak kat Restoran Barokano. makan-makan. sambil gosip-gosip pasal Adik-Adik. heheh.

dah mamai ni.

memang sangat butuhkan bantal tika ini.

selamat malam dunia.

No comments: