Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, July 30, 2009

Misi Tercapai

ok, hari ni aku masih meneruskan misi rajin aku. hahah.

aku telah berjaya menghabiskan waktu seharian bersama-sama dengan Cik Kaunselor di sekitar Serdang dengan tujuan nak analisis sampel. tapi oleh sebab sampai lambat ke tempat kejadian, maka analisis itu ditangguhkan ke waktu petang.

aku sempat lagi hantar sampel aku yang lain ke tempat analisis yang lain pulak. wah, aku bangga dengan diri sendiri. haha.

aku jugak sempat pos surat borang penangguhan PT bersama-sama dengan my reference letter. oh oh. sangat lega di hati ini.

jadi aku boleh pulang dengan hati yang gumbira lalala.

satu je yang tak best.

semalam ada diskusi hangat bersama Mr.Magoo yang mungkin boleh merosakkan malam-malam ku di kampung nanti. mungkin jugak untuk malam-malam yang seterusnya kalau aku biarkan aje melarat. huhuh.

tapi bukan salah aku jugak kot. hehe. aku tak sengaja. sikit pun tak sengaja.

omaigod.

macamana lah aku boleh tak perasan aku dah sakitkan hati dia. i'm sorry. sumpah tak sengaja. cewah.

ok ok. mahu bersiap-siap untuk pulang ke jalan yang benar. selamat tinggal bumi tropika.

ceh. macam balik setahun je kat kampung. hahaha.

No comments: