Pengikut

Cari Makan Sikit

Monday, July 27, 2009

Kesayangan Saya

Selamat hari lahir pada Si Enam. hari ni. semoga dia boleh jawab dengan baik dalam UPSR. hahah. skema gila.

Selamat hari lahir juga pada Si Satu. awal bulan hari tu. rasa macam dah mention. tapi takpe lah. aku nak combine tiga-tiga adik beradik perempuan aku.

last but not least.

Selamat hari lahir buat diri sendiri. khamis minggu lepas. semoga aku akan sentiasa dapat apa yang aku nak dan usahakan. cewah. hahaha. gila tamak ni punya orang.

aku mungkin akan balik ke pangkal jalan minggu ni. seronok betul kalau fikir pasal balik. tapi kalau fikir pasal tiket nak pergi balik, aku macam malas je nak balik.

No comments: