Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, April 30, 2009

Mari Semakkan Bilik Anda

semalam Ops Menyemakkan Bilik telah berjaya dijalankan dengan lancar hasil bantuan 2 rakan iaitu Si Kaunselor dan Encik Arip.

mula-mula tu konpius jugak. sebab nak datang tiba-tiba. dan kawan yang menjual Barang-Barang Semak itu dah selamat pulang ke kampung halaman. jadi aku kena berurusan dengan rakan rumah nya pulak. adei.

so, aku pun bermesej-mesejan dengan rakan rumah kepada kawan itu. nasib baik ok je.

dalam pukul 2215, aku bertolak dari rumah. Si Kaunselor pick me up. hehe. Encik Arip pulak dah tunggu di persimpangan dilema dekat dengan area rumah kawan aku tu.

angkut punya angkut macam orang menyamun pun ada. sebab duit tak bayar lagi. heheh.

tak ada lah banyak benda pun. katil, meja sudut dengan almari je. oh, campur sekali dengan rak yang aku ambil daripada Si Rumet.

maaf ye Si Rumet. bukan nak bersikap buruk siku. tapi, err.. paham-paham aje la ye. hehe.

Encik Arip ragu-ragu samada aku boleh gunakan katil tu atau tak. huhu. kejam. sebab katil besi yang nipis itu. tapi aku rasa kukuh la jugak. hope so.

sampai aje kat rumah terus pasang katil. excited punya pasal. aku pakai lesung batu nak kemaskan bahagian palang tu.

alamak, dah makin sempit pulak bilik aku. huhu. tapi takpe lah. asalkan cukup lengkap. aku pun tak pasti kenapa aku nak sangat punya katil. entah lah.

semalam sempat pasang katil je lah. kemudian masukkan kotak-kotak bawah katil tu. yang lain belum sempat nak kemas. sebab tiba-tiba aku rindu. hahah.

jadi aku ketemu dengan Mr.Magoo sekejap.

so, sambung malam ni la Ops Menyemakkan Bilik itu. lagipun esok kan cuti. boleh la nak menyemak selagi boleh.

sekian, laporan hari ini. dari aku yang kebosanan di Lab.

oh, sebelum aku terlupa. thanks to Si Kaunselor, Encik Arip, Si Kawan Praktikal, Si Rumet.

No comments: