Pengikut

Cari Makan Sikit

Wednesday, April 8, 2009

Breakdown

semalam aku pulang. terus bertolak ke Serdang untuk proses analisis Si Sampel ditemani Mr. Magoo. walaupun beliau tiada kaitan.

saja dan sengaja.

aku memang suka menyusahkan orang ramai. dan menurut kata Si Pembantu Tidak Rasmi, aku ni manja.

err, ok. aku terima.

malangnya, Si Sampel tidak dapat dianalisis dengan jayanya. mesin telah breakdown secara tiba-tiba.

aku pulang dengan hampa dan mengantuk yang amat.

tambahan pula aku tidak biasa dengan tempat itu. keseorangan pulak. dengan suhu yang sangat dingin. menambah rempah rasa pada perihal mengantuk aku.

bukan meminta dilayan bak puteri raja, tapi cukup sekadar seorang tetamu. sekurang-kurangnya inform la apa-apa yang jadi atau yang boleh jadi atau yang tak akan mungkin jadi.

maka aku dapat jimatkan masa dan tenaga.

dan, aku pulang dengan janji dan harapan daripada pihak berkaitan.

aku akan dihubungi kemudian. apabila mesin sudah sihat walafiat. semoga ia jadi kenyataan.

No comments: