Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, March 5, 2009

Jawab Soalan Cepuk Cemas

oleh sebab aku malas nak menaip. dan aku juga sangat bosan. maka, aku siapkan semua tag yang ada berhampiran. walaupun tak ditag, tapi aku gatal nak jawab. jadi, jangan menyampah dengan aku. sekian, terima kasih.

Satu : Apakah yang sedang anda lakukan ?

Makan.

Dua : Apakah yang bermain di fikiran anda ?
Duit.

Tiga : Siapakah yang sedang anda bercakap?
Tak faham soalan lah.

Empat : Siapakah yang ada kedua dalam activ5 anda ?
Si Skandel.

Lima : Apakah yang sedang anda pakai ?
Pakaian.

Enam : Apakah yang anda lakukan sebaik saja bangun tidur ?
Duduk bersila.

Tujuh : Siapakah Lelaki yang selalu bersayang sayang bersama anda ?
Encik Lelaki lah.

Lapan : Apakah Coklat Kegemaran Anda ?
Orang-lain-punya-coklat.

Sembilan : Aktor Paling HOT yang tidak anda Gemari ?
Entah.

Sepuluh : Orang yang paling LAST anda bersama ?
Si Acerius.

No comments: