Pengikut

Cari Makan Sikit

Tuesday, February 24, 2009

Ralat #6

oi oi. aku tertinggal bas pulak. haiyah.

ni gara-gara memandai ubah jam dekat skrin komputer.

pastu memandai pulak buat kira-kira salah.

pastu memandai pulak tak pakai jam tangan.

oh, itu bukan salah aku memandai-mandai. bateri jam tangan aku tu yang memandai-mandai nak mati masa tragedi kewangan sempit ni. aish.

nasib baik pandai tengok jam dekat handset dulu. ah, dah terlewat 6 minit. bas mungkin sudah sampai ke pintu pagar sana. haiyah.

alamatnya, stuck lagi la aku kat sini. lagi setengah jam. nasib baiklah belum shut down pc ni. kalau tak, memang aku keluar dulu. kemudian bunuh masa dalam ladies room saja. boleh ambil masa 15 minit untuk keluar lab, masuk ladies, keluar ladies dan ke bus stop.

agaknya lah.

oh ya, hari ini adalah hari-ke-pasar-malam-dan-beli-belah-bagai-nak-rak-baju-5-ringgan-dan-nasi-kerabu-dan-cucuk-cucuk-sotong.

tapi, secara peribadi nya, aku nak berpuasa untuk berjola joli. duit sangat-sangat-sangat tiada.

malu bila telefon Si Ayah bertanyakan wang ehsan sudah boleh digunakan atau belum.

malu juga untuk memohon belas sekali lagi daripada Si Satu.

*sigh*

2 comments:

jatt said...

baguss..aku pon xnak pegi dh tempat jual baju 5hengget belambak2-nasik krabu sedap-kropok lekor noba tuh.teeeheee...

Si Ralat said...

keropok lekor noba

keropok lekor noba

hihi. bagus-bagus. mari kurangkan belanja, khusus untuk orang yang tidak punya uwang. huhuh.