Pengikut

Cari Makan Sikit

Sunday, February 22, 2009

Ralat #5

hmm.

aku rindu dia.

puas sudah menelan rindu.
puas sudah menyimpan rasa.
puas sudah merawat pilu.

adakah dia mengerti?
adakah dia tahu?
adakah dia turut merasa?

atau

hanya aku yang rasa kecewa.
hanya aku yang rabak hatinya.
hanya aku yang berjiwa hiba.

retak sudah hati yang rapuh itu.
rabak sudah hati yang nipis itu.
hancur sudah hati yang merah itu.

pulang lah sayang.
pulang pada aku.

aku rindu.

-Si Ralat-

6 comments:

Rose said...

agak sayu hatiku jika itu nyanyian hatimu..hurmmmm

Si Ralat said...

sob sob.

jatt said...

ni lagu ape neh?lagu tomok eh?hahahaa

Si Ralat said...

haah. ok tak lagu ni? rate berapa dari 10? hahah. nak suh dia nyanyi masa final.

tu pun kalau lepas lah. hihi.

*gelak jahat*

jatt said...

ni lgu sgt new boyz.dier nk jd mcm faizal tahii..lagu ni bole bile dier join newboyz je..wakakkaa

Si Ralat said...

aku suke mase nu boys je. cukup lah faizal mata air sorang tu.