Pengikut

Cari Makan Sikit

Thursday, February 12, 2009

Masih Menunggu

2 hari lepas, aku serta Si Beyonceet dan Si Gagah telah berjaya mengeluarkan diri dari hutan tropika pada tepat jam 0012 dengan berpakaian ala-ala orang mengigau pada waktu dinihari. kami berangkat menuju ke, err tanpa hala tuju lalu berpusing-pusing di Bandar Sate dan sempat mengintai Si Kelembai yang mencari makan di waktu malam.

eh, apasal mereka sangat tidak serupa mereka di waktu siang hari? walaupun sebenarnya, aku tak pernah dan tidak berminat untuk ambil tahu keadaan mereka di waktu siang hari, tapi aku yakin, kod pemakaian yang diamalkan adalah jauh berbeza.

ah, lantak lah. dia punya pasal, aku tak peduli pun.

kemudian kami juga berkesempatan menghabiskan petrol Si Beyonceet di sekitar kawasan Puteri Berjaya. aku yang pada mula nya menyimpan hasrat untuk mengingati jalan-jalan yang dilalu dengan harapan dapat membawa Si Baru di kemudian hari, hanya terdiam bila mana Si Beyonceet mula meredah jalan-jalan yang tidak berpenghujung sekitar kawasan itu. al-maklum lah, aku bukan nya selalu datang ke sini because i`m indoor person.

*senyum palsu*

selepas berkali-kali kami berjaya aplikasikan tawaf di Puteri Berjaya, kami mula menghala ke hutan tropika kerana sudah tidak punya hala tuju yang lain. sampai sahaja di rumah aku terus menyambung sesi membazir elektrik dengan ym dan download. aku hanya berjaya memejam mata sekitar jam 0223 pagi menyebabkan tempoh masa aku berada di lab pada keesokan hari nya adalah sangat minimal dan sekaligus berlakunya kes penangguhan dalam kerja-kerja mewujudkan Si Sampel.

jadi selepas berkali-kali menangguhkan kerja, maka hari ini aku berjaya melaksanakan langkah terakhir tersebut. tetapi malangnya, Si Sampel yang dihasilkan seolah-olah tidak wujud pada pandangan mata kasar. mungkin kanta berkuasa 300,000 kali lebih jelas amat diperlukan saat ini untuk menentukan keberkesanan tindak tanduk aku selama 2 minggu dalam mengubah segala pemboleh ubah.

oleh itu, aku sekarang sedang menunggu Si Sampel untuk dikeluarkan dari oven sambil melayari internet dengan mulut berisi hacks dan mata yang asyik perhatikan jam dan juga bersms dengan Si Baru. aku rasa aku nak tukar nickname Si Baru la. change the variable to Si .... [nanti aku fikirkan kemudian]

atau kalian punya cadangan yang lebih tidak bernas? sila laporkan kepada aku. terima kasih.

4 comments:

cik ani said...

maybe u can change the name to Si Kekaseh or Si Luv (sebut sebagai luf) or Si Light (maksud cahaya) or Si Hope....or anything from u..

jatt said...

si pemecah hati pon bole..ngahahaha

Si Ralat said...

Si Kekasey?
Si Lovey Dovey?
Si Light?
Si Hope?

heheh. bernas sangat ni. takut tak mampu nak galas beban nya nanti. ahaks.

Si Ralat said...

hahah. Si Pemecah Hati pakai ice breaker masa sesi ice-breaking ke? hohoho.


btw, thanx for your concern dear Gagah n Suisse.