Pengikut

Cari Makan Sikit

Friday, October 17, 2008

my life

hari ini aku berusaha lebih sikit untuk sign in and then menaip2 dalam blog.. aku sebenarnye bukan ape.. malas nak menaip.. lagipon aku busy.. [alasan je 2]

sekarang ni pon aku tengah siapkan slide untuk progress meeting sat lagi.. hahah.. aku dah tau sebelom balik raya ari 2 lagi.. tapi biasa la kan.. xbuat la awal2.. apekes siap awal2.. so not me.. hahah..

mase kat umah ari 2 pon.. last day before nak datang sini balik.. boss kasi mesej.. cakap ade paper nak kena submit by the end of this day.. [ari 2 la] so, aku agak kelam kabut la sikit.. internet kat umah ade.. tapi wayar dah along bawak balik.. aku blur tibe2 kat situ.. nak pegi cc, takde orang nak hantarkan.. nak naik public transport.. sooo not me.. aku xsuke naik bus kat kampong.. sangat fobia.. hahah..

aku called along.. called angah.. called my uncle.. called my dad.. then, aku try sambung mane2 wayar yang ade.. so, lucky me.. aku dapat la connect to the internet.. but, very2 slow.. sangat slow.. macam siput yang tempang.. huhuh.. boleh ym je..

aku pon ape lagi.. send file kat angah suh angah hantarkan je untuk aku.. password email aku dah bocor la di tangan angah n along.. huhuh.. tapi, nak wat cemane.. urgent.. gabra gak la aku..

kesinambungan cerita di atas ialah, aku berjaya submit paper tersebut.. and paper pon accepted dah.. so, my next action is presenting that paper next week.. hadoi.. aku xtau nak cakap ape mase konferens tu nanti.. result aku tunggang terbalik.. aku pulak jenis nerveous yang amat... sampai menggeletar pon ade.. karut betol la..

minggu ni aku ade jugak la cari related paper that might have same result with me.. kalo xsama pon, seakan2 ke.. aku nak tau ape yang dorang terangkan.. tapi xde jumpa plak.. so, aku buat sampel baru.. baru siap semalam.. sangat komited la aku minggu ni.. asyik kuar masuk lab je.. tapi boss xtengok plak.. gile nak menunjuk la aku ni.. hahah.. kalo die tau aku bz, xde la banyak sangat keje sampingan kena buat.. haha.. malas betol..

hari ni kat opis ade jamuan raya.. aku bawak kuih raya kat umah aje.. sebabnye xade orang nak makan kot.. kalau kerepek 2 lain la.. cepat je abis.. kuih ni boleh jugak tahan sebulan dua kot..

bercakap pasal raya, ari sabtu minggu lepas, aku pegi beraya ke umah hosmet aku.. ngan hosmet2 aku yang lain...

ari ahad pulak aku pegi konvoi dengan kosmet plak.. 4 buah kereta.. 5 ke 6 buah rumah.. dari shah alam sampai ke putrajaya balik... setiap rumah yang aku pergi, aku makan hidangan utama.. sangat kenyang.. kerja ari 2 makan makan makan je.. dah la badan pon naik masam.. pakai kurung seharian.. heheh.. sangat best la.. spending time with frens.. moreover, aku boleh kenal umah n family kawan aku 2... kira merapatkan silaturrahim.. cewah.. hahah..

oh ye, before i forget, selamat hari raya yang ke 17.. heheh.. dah boleh raya sekali ngan raya enam kan.. punya la lambat aku wish..

No comments: