Pengikut

Cari Makan Sikit

Monday, October 20, 2008

hari geram sedunia

hari ni aku sangat la geram. marah kat boss kot. boleh ke macam 2? hahah. sesuka ati je.

ye lah, aku ni dah la cepat naik angin. sekali beliau suruh aku edit benda alah tu banyak kali. aish, mau tak marah. rasa macam nak buat muka je tadi. tapi tak tahu lah dah terbuat ke tidak. rasa macam belum. heheh.

dah la ekon ni tak ok. lagi la aku hangat. semacam je ni. geram betul.

actually, esok ada konferens. so, nak kena prepare slides sebab aku present esok dalam pukul 4 suku. haih. bimbang jugak ni. gila nervous.

dalam kekalutan itu, tiba-tiba boss aku asyik call je memanjang. dah dekat 5 - 6 kali kot. dah la 2, suruh pulak aku naik atas jumpa dekat bilik. cakap bukan banyak pun. just scratch something kat paper je sikit-sikit. alah, by mail pun aku faham kot. ym pun dah pandai sekarang. mana mau ngelak lagi. isk isk.

maybe sebab aku sorang je kot yang layan dia. orang lain dah ignore dia. sebab 2 semua benda pon dia nak share ngan aku. even gossip.

lagi satu, aku geram kat si kekasih hati. kenapa sekarang nak ignore aku pulak. tengah-tengah aku geram ni. nak la ade listener. isk isk. kot ye pon, dengar la ape aku nak cakap. bukan argue ngan aku. sebab aku tengah serabut. aku just nak ada orang duduk diam and dengar apa aku nak cakap. hahah [gila demand].

aku nak pergi buat characterization ni. entah sempat ke tak. huhu. kalau tak sempat, aku isytihar hari geram sedunia ni sampai malam karang.

No comments: