Pengikut

Cari Makan Sikit

Monday, August 4, 2008

selamat hari lahir..

selamat hari lahir. Si Dua. even die tak wish aku punya last month, tapi aku ingat besday dia. biasa la. perempuan yang spiesis macam aku ni. jenis yang suka ingat besday org kan. kenapa la. aku pon tak tahu.

kadang-kadang seksa juga. yela, time besday 'bekas-bekas' skandal dulu. kadang-kadang teringat jugak. even phone numbers pun aku leh hafal. untuk beberapa skandal aku yang rapat la. so, macamana nak forget semuanya kan..

aku memang kuat menghafal. kuat imaginasi jugak. kuat bersangka buruk. aish..tak boleh jadi ni. alang-alang dah tua ni, aku kena ubah diri aku. tak nak la sangat bermasalah. sebab nya masalah ni la yang buat aku lagi cepat tua. tak nak tua cepat sangat. slow-slow la. mengada punya orang.

aku still lagi malas ni nak buat experiment. aku rasa nak start 2 senang and nk buat 2 pun tak ada la ambil masa lama sangat. cuma nya sekarang ni nak jaga masa deposit filem 2 yang susah. sebabnya aku nak kena control dia punya time.

tapi dalam masa yang sama aku tak boleh duduk dalam lab ni 24/7. so, agak susah la. kalau buat 6h pun belum tentu aku boleh follow up die punya condition sebab masalah transportation aku. so, aku macam melengah-lengahkan pulak. tapi, tak boleh la sebab next week aku ada progress meeting lagi.

wish me luck guys.

No comments: